Called me java

Wednesday, January 26, 2005

25, 26-1-2005

話說前晚太夜走……返到home再要整野…咁就3:xx am先sleep, 好攰…今朝仲要返845am…出門late左, 846am先返到中大….ooo….咁就計我遲到…終於明白 “遲一秒就係遲左” 的道理。之後一直上堂…恐怖星期二…
唉! 今日又記錯野…以為400pm做物理治療, 去到唔見我名…唔係…原來我個名係1130am個time-slot到……ooo……我要走堂先做到物理治療, 而家去到又冇得做…….原本full day booking就有少少時間出左黎, 咁打電話比tuntun傾返join 突破福音營的事, 今次係我第一次 “say no”!!! 嗯, 我知道自己做緊咩ge, 來日方長, 要補捉最好時間!
呢次要一次寫晒兩日日記, 哈哈哈…因為通宵整robotcon, 整到個人都十十地……同埋病左……我諗係之前一晚跑去火車站凍到病左…一日到黑流鼻水, 四肢酸軟……好攰……係好辛苦…但唔怕, 係香港咁幸福ge地方, 捱一捱都抵, 我要學習中國女性耐勞, 吃苦不喊苦!!
到左26日朝, yeah~~~搞掂~ 做好晒所有野, ar金有渣車返中大, 咁就齊齊happy, 落沙田食個早餐先~ yes, 太開心la!!! 之後ar金車我地個個返home, 訓左兩個鐘……又要返中大比賽la~~ 到左真正比賽, demo 好掂~ 咁多隊之中唯一一組用automation machine放到波, 贏得全場掌聲~~到最後win左第一名~~~好開心~~~第一次贏d咁ge獎~ 多謝好teammates叉倫, ar金,ar sam, 光頭仔, 智仔, 大家努力左咁耐終於有成果la~~ 同志們, 革命尚未成功, 同志仍需努力~ “當初參加得就唔好放棄”
走到旅程的最後, 有夾帶的歡呼聲, 迎面向我地喝采!

1 Comments:

Post a Comment

<< Home