Called me java

Wednesday, January 26, 2005

23-1-2005

雖然都係冇$$ 收, 但都係第一次去人地屋企作牟利補習。個細路真係好醒目, 一d我expect佢唔識既問題, 佢居然識答, 而且有文有路, 我見過咁多細路之中, 睇怕都係最醒o個個。勁~
今日去左ar sam home, 佢住個到都真係好靚, 佢屋企隻猫好得意, 初時隻猫見到我, 就搵地方窿, 怕左我咁, 但係冇耐又走黎”裝”我, 哈哈哈, 之後我望下佢, 我陏o個陣又走開, 嚇親佢, 好得意a~~
睇左21grams, 唔係好知佢講乜, 大概令我地反思生命的無常, 道得上ge荒謬。呢集野要用好多心力去睇, 因為d片既時間飛黎飛去, 發生某事的前後係可以掉黎掉去咁比觀眾睇ga……不過都好有漲力, 睇到都幾入神, 故事都估計唔到係咁ge, 睇完都好tired……仲係三級的……

0 Comments:

Post a Comment

<< Home