Called me java

Saturday, January 22, 2005

20-1-2005

今日練worship, 星期六將會係我第三次帶敬拜,yeah~~
下午同大學同學找professor 推薦返大陸做summer intern~佢up頭, yeah~~~不過佢問我putonghua的時候, 我用普通話答 ”正在sir” (正在學)……比人唔好印象……算la, 我like比人低估好d, 費事到時去到貨不對版.
如果而家咁都有得去的話, 到時老細唔期望我的普通話, 但其實又都唔差, 咁performance 大過 expect, 老細自然滿意~哈哈哈

1 Comments:

Post a Comment

<< Home