Called me java

Thursday, January 20, 2005

19-1-2005

我咁大個仔第一次嚴重遲到, 約左人750am, 到750am我先起身, 太失敗了…我在幹什麼呢? 對不起
早上返心誠監考, 而家d學生叫佢地考試都唔陏, 有咩用a, 你地係度做咩ga, 做大食懶?? 記得今日煎雙蛋!! 同一時間, 兩個學生可以一開始考試就唔做野, 等放, 等運到, 等我同佢地講 ”考試已經開始, 你可以做野” 佢話 “我知, 但係我唔識做”……..咁樣我就比0分佢地
其實人生係咪一場考試?? 大大話話我地都考左百幾個試……我地而家開始答緊我地人生既卷未?? 定還是等人同我地講 ”考試已經開始, 你可以做野” 我地話 “我知, 但係我唔識做”…….哈哈哈~我一定唔係咁~~放心~
今晚開d youth, 一齊打邊爐, 好有home feel, 一齊睇電視, 我自己都好耐冇試過睇咁耐電視~~!!嗯, 提醒我要休息~!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home