Called me java

Saturday, January 22, 2005

21-1-2005

今日又有幾樣野係我平時唔會做既, 你發覺的話, 唔該話我知!!!
第一, 上堂時踴躍回答問題, 係like professor的問題, 還是將功補過??
第二, 係我唔記得左去做物理治療, 要人提, 居然我的同學會記得, 而我自己唔記得, thx智仔~去到時我已經遲左兩個字, 醫生話”你遲左wor”, 我細細地話”係a” 我心想:你在幹什麼a……又遲? 唉, 時常心不在焉咁, 咩事令我咁愁呢?) 就黎踢得波la~~yeah~
第三, frank 約左我600pm, 但我以為係630pm…oh my god…又遲……冇心裝在…而家既我唔係好掂咁….
今日shaw千人宴, 有朱咪咪, 笑爆全場, 有個男仔, 上左去合唱一曲後, 係群眾壓力下, 咀左朱咪咪一淡…wah, 好好笑!! 係壓力下都叫有d娛樂, 但去到好夜, 我諗咁係娛樂而唔係休息, 我要的是休息!!!

4 Comments:

Post a Comment

<< Home