Called me java

Wednesday, January 26, 2005

24-1-2005

今日下午返學上中國文化, 曾傑成, 都係咁, 係咁聽故仔, 你話日日咁上堂幾好呢~! 跟住就整robotcon, 因為星期三就internal section, 同中大各路高手過招, 有dd緊張~
整robot整到深夜12:3x am, oops, 就過最尾o個班火車, ar金, sam 同我即刻由賤bulid二期跑落去火車站, 索晒氣……平時大約15mins路程, 加上有上有落咁, 成程怒奔係愚蠢ge做法, 加上我隻腳跛跛地, 都係係中間休息下, 慢慢來……誰知去到肉眼能見到火車時, 就見到最尾o個班車已經埋緊站……都係要怒奔……更加意想不到的係ar sam 八達通負錢, 櫃台off左, 賣票同增值機都off埋……但我同ar金都入左閘, oooo~~ 佢搭唔到…….我同ar金頂住度門都頂唔到, 火車月台台長好串咁同我地講 “喂!你地係咪玩野先, 再玩野我就叫差人ga la!!”……what we can do only is say bye bye to sam………..oops…就係幾秒……

0 Comments:

Post a Comment

<< Home