Called me java

Tuesday, September 06, 2005

新的一章

約左max 1200 係沙田食野, 傾下佢係大學d野, 之前都有d擔心佢冇lala轉左o個choice...驚佢考慮得唔夠深入, 不過今日同佢傾左一陣都知佢而家做足功課, 咁我都放心d....哈哈, 之後去左新基地打左陣機先返cu~
今日第一日正式返學, 感覺好唔同...都好似未ready 咁, 就要返學了......希望快d適應la.......
下午約左patrick 幫我搬宿....really really thx!! 岩岩係macau 返出來, 就要help me...哈哈....話說佢手車都渣得幾快, 我地好快手就由大學到上水, 再返番大學, 執下野咁, 鋪好床單, 就接到henry 的電話, 話佢地落黎我宿到睇下, 好a~~ 不過我都未請patrick 食飯佢就要走......下次請返佢食飯先得~ 之後就直踩, 同西安人一齊食飯, 好warm, 大家好似一家人咁, 第一日就出黎聚~ mike, 馬仔, frank, 長坤, soso, bobo, a 文, penny, a wai, raymond, 千祈, henry, 今日人齊~~~當然仲有angela, sally, kaye, 佰佳, sonia, sylvia, sherry......好多人~~哈哈~好開心, 不過大家食完飯之後就要開會, 我今日先第一日跟他們一齊開會, 開頭有d 跟唔到, 不過好快就追返~ yes! 開會o個時大家都仲好搞笑, 好多gap 野出左黎, 不過大家開完會都好支力....我都好眼訓.....之後同d shaw 人一齊行返入宿, 返到去探左raymond 同frank & a wai 的宿, 借過了lan 線, 返宿就整pc d 野, yeah, 上到網lu~

終於都見到同房, ar ken, 原來佢都玩結他的, 都係今個暑假先學, 之後有人同我jam 野la~ yeah~ 佢都幾nice 咁, 實在太完美la.........

0 Comments:

Post a Comment

<< Home