Called me java

Monday, August 29, 2005

創造空間

不知何時, 我已經習慣了在家裡是亂七八糟的......自己看書到深夜.....自己彈著結他練練聲(總是練不好)......得閒同下你地icq, msn 咁...... 下午去了逸夫書院交住宿表, 比我係o個邊撞到肥盛, 金髮look, 是ocamp 後遺症嗎?? 哈哈 交完表之後行亡命斜, 出去大埔道搭73a, 因為今日約左教會同牧鄰d人踢波~ 係牛皮沙~ 我都係遲左去......等73a等左20mins, 係o個到又有蚊咬.....><
玩得都好開心, 今日雖然冇波入, 但踢到自己個位, 都ok a~ 唔知係咪每個足球埸都有個a叔ga 呢?? 呢個a 叔我成日都見佢係牛皮沙ge......因為我地book 左場, a 叔只可做席上客......開頭我地輸左2粒, allen 話換我入去, 踢後面鎮住.....咁都得?!?....e 又得wor...哈哈, a 叔話: 你咁踢就岩la! 不過佢之後又話我: 跑來跑去, side 氣......就憑你呢兩個, 比你係我日記出現la, 哈哈!!
返家途中......不斷咁諗我住宿d 野...a ba 成日叫我唔好住....住左又要左計右計....有dd煩, 不過我諗everything just will be fine!! 希望係小小的宿舍中, 比400呎的家有更大的空間感~

kaye: work hard, hope u can enter wt u want
kam: wt a pity......same feeling if i was u
Bobo: watch doctor a....
sam: u can "sanke" my room if u want

0 Comments:

Post a Comment

<< Home