Called me java

Sunday, August 28, 2005

久等

27/8/2005
午約左anthony 同黃蜂傾返佢明年去做突破機構學徒既事, 之前一直都想同你傾下。 黃蜂, 你知道嗎, 你係出年會面對好多野, 你已經大個仔, 好多時好多野都要當機立斷, 你要學會忍耐, 知道嗎? 我明白你現在的處境, 但你當初豈不是預左有今日呢? 有時我知你好支力, 但希望你能堅守你的立場, 叫人明白你的想法, 也好讓自己不落入危機中。組長我會24小時on call, 一定! 有咩即管搵我!

今日係stephen係暑假最後一次返dawn youth, 之前和你都不太熟識, 始終大家見面時間少, 放心啦, 你返到加拿大我會成日同你icq ga la~你係ubc要讀好d 呀!!! 今年最後一日見面, 但你就把握時間, 連夜燒need concert 的dvd 比我地, 真係..........好唔捨得你a...........鳴.....

正如昨日預計, 今晚真是有點兒忙, 走兩場, 在730pm時約了一班中二三的同學仔, 雖然我同你地每一個也有聯絡, 但我們有少機會一齊食野, 玩下games 咁~ 肥仔, 悶人, 麥魚, money, mango, a ming, patrick, 哈哈......好開心同你地一齊玩噴排uno, 好好笑~ 好好玩~ 死肥仔一定收買左陪機, 你禁極都唔噴既!!~~~

住約左小學同學係上水美心食野, 佢地係我好耐冇見既朋友, 有好多直頭冇聯絡......他們約了800pm, 我呢d衰仔要遲黎la.......但係我約左啊琴係945pm上水等, 哈哈, 好開心可以同你一齊過去, 誰知你話跌親....唔知有冇事呢...i am so worry, 有事要找我..我會幫你找醫生ga.....哈, 希望你冇事la!

去到美心, 真係好多冇見既面孔, 有d 都係9年冇見過.......係腦裡面都係小學個樣, 大家都係細路仔...好模糊...葉迓, 你都係肥肥地咁, 不過已經瘦左d, 哈哈, 你係北京大學讀國際商貿, 仲要溝左個浙江女孩, 而家又同哥哥係大陸創業, 你都係咁健談, 好勁a你~! 方東都冇咩點變, 係橫左大隻左~ 陳銳琪我記得細個成日比你地玩我的, ...哈哈..你就變得正經左, ...雖然你電左個爆炸頭, 哈, 但係你言語談吐都有文有路, 而且仲流露左一份自信...而你的工作又是你的興趣, dancing~ 哈, 我會多d 留意你係戲度有冇你~ 我會睇返<<你老婆唔夠砰>> 同一d mtv~~ 今晚同你兩個傾得最多~好好~

晚仲有曾景輝, 張俊華, 曾碧雯, 秦曉婷, 袁家豪, 潘詠嘉, 沈家潔, 歐陽仲玲, 周校長, 李老師同鄧老師~ 值得一提的是...歐陽仲玲而經有個仔, 一歲多, 成場係咁跑, 好得意, 哈哈, 不過佢真係好鍾意食包包, 哈哈哈~ 而鄧老師就請左一年假, 係中大新亞研究所做她哲學碩士的畢業論文, e~~大家都係中大, 以前係小學老師, 而家就係同一間大學讀書, 好得意的關係~~哈哈~

而今晚仲有下下場, 去左上水某間bar 到飲野, 繼續吹水, 而中間, 賴俊華同陳燕欣都黎左~ 去到凌晨三點幾先返屋企, 好夜......不過返到屋企都訓唔著, 沖涼之後睇書同諗野去到5點幾先訓......
而家係星期日早上, 我訓左4個鐘, 夠了......打日記!

3 Comments:

  • To mst:
    i also cant understand who is "You"

    To Henry:
    哈哈,比我係中大見到你地~實會找你吹兩咀wor~我呢d萬中冇一,哈哈,我地之前上過華山ga食夜粥ga~哈哈,多d黎呢到a~~u r very welcome!

    By Blogger Java_Dawn, at 8/28/2005 11:33:00 AM  

  • Javaaaaaaaaaaa
    I am also happy to meet you in-dvance at KCR station!!!
    Java, this re-union is really worth memorable!!!!

    By the way, thanks for your caring !!!I am fine now!!hee ~ ~

    Kam

    By Anonymous Anonymous, at 8/28/2005 03:40:00 PM  

  • to skw:
    welcome 千祈~呢個blog d code 係unicode, 要轉編碼先睇到, 要你地搞咁多野先睇到, sorry~~

    to kam:
    yep, it is a really a lovely gathering! u r fine? gooood~ hope dun happen again la

    By Blogger Java_Dawn, at 8/29/2005 02:10:00 AM  

Post a Comment

<< Home