Called me java

Wednesday, August 24, 2005

hsbc

之前參加左中就, 匯豐話有個scholarship 比我同其他同學仔, 超開心~ 今日去左匯豐總行o個到, 有個tea reception, 話說我地要dress formally, 個個都型仔型女~ 哈哈~ 但其實有d 做show feel, 開頭大家食下野, 渣住杯野飲吹下水咁......有個waiter 黎我地身邊, 問我地飲咩野...我見o個到有坏透明既野飲, 咪話七喜law...點知個waiter就話, 係"呢杯唔係七喜, 係 pierra"....我都唔知咩黎...魚爆......過左一陣主角鄭海泉出場, 佢渣住支拐杖行過黎, 同我地d學生吹下水咁......嗯, 佢個樣...好普通咁......但有d大臣同宰相feel~之後同佢一齊映相先搞野.....個攝影哥哥叫我地"yeah", 成班西裝友梗係做得唔自然...拍完之後大叫話"唔齊, 黎多次"...................其實我唔係咁like呢d 場合......
係tea 到有好多西安人: angela, kaye, sherry, fanny, sylvia, 千祈, raymond, mike, Bobo, soso...... 多謝sylvia幫我燒碟~仲要寫埋d歌名tim~~~唔該*100!
今晚我地西安人仲去左mike既 home 到玩~ 都幾開心a~ 嘩, 佢細路既房.....my dream room~ 牆面係自己畫ga~ 係堡壘feel, 有好多磚頭~仲要有書櫃!!!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home