Called me java

Wednesday, August 17, 2005

凡俗

說呢排睇緊幾本書, 令我增益不少, 當中<<神聖與凡俗—市井的信仰與靈性>>更讓我看得津津有味, 有趣的答辯, 也有齊克果式的推論, 完全讓我明白什麼是為三餐也神聖。
今日早上也陪了家人去飲茶, 之前有個錯誤觀念, 我知道這不是功能化的時間, 不是為常常不在家的賠罪, 事實上, 親人跟本不用我去賠罪的, 這段可是我們家人相聚的時刻……
後來我要到poly u 的industry centre 做我的fyp, 我一直認為fyp是很俗的事情, 跟考試差不多, 花的時間多, 又不能與人相處, 自己埋頭苦幹……
幸好我的哥哥在poly u 讀master, 有佢的notebook, 今日都叫reg到科, 到左1345左右, 有d肚餓, 落去食個十蚊飯先…….誰叫我在這裡遇見多月冇見的小組組員a琛….就係咁….我就留左contact, 下次可以約佢出黎傾下計……如果你話車, poly 咁細, 好易撞到姐! 我會話而家咩時間a, 人人都兩點食野ge?人人都搞ocamp ge?個個中大做fyp都要去poly ge? ……………原來fyp都可以咁神聖………
不過今日做返好耐有掂過既車床…….唔係好識用……係咁比d人話…”e…你都好d, 好過你個frd車到一岩一忽”, a 哥仔, 你估我地日日用咩, 你過黎計下laplace transform a, 成年冇用wor
今晚再會中國神學生, 佢地好得意, 好似細路咁…….教佢玩牙簽….開心到佢地a….今晚第一次用普通話帶敬拜~

ps: 多謝志仔在荷蘭的木屐杋船, 多謝sam在阿仙奴的頸巾~

0 Comments:

Post a Comment

<< Home