Called me java

Friday, August 12, 2005

11/8/2005

今日一早去左沙角,去教中國的神學生電腦,教到一點幾。其實佢地都好醒,雖然o個邊冇乜電腦,但佢地都好比心機去學。就係得來不易,才懂得珍惜! 同佢地傾計都好開心~但…原來佢地都喜歡”訓晏覺”……中國人啊……中國人啊…
之後就返教會練band~大家d技術都冇生疏……嗯,好好~我感覺到我地的表演一定好精彩~ 今日比我第一次見到max你的另一半,佢比我的感覺細左dd………………好似……er……都係同你面對面傾好d
夜晚同甘仔同埋可盈一齊食飯~好搞笑, 我講絲路, 佢講柬埔寨, 笑到look地~好鐘意o個個著條枱布的人兄~哈哈哈~
咁忙左一整日….早午晚都冇乜停…….hey men, will u keep this saturation?? Can’t break though? Hm?

0 Comments:

Post a Comment

<< Home