Called me java

Tuesday, August 09, 2005

8/8/2005

今日約左肥仔表弟出黎傾計, 話說我係中國大陸兩個月, 佢就係印度留浪兩個月, 哈! 佢不嬲都開朗同爽快, 做事亦不拘泥! 把口風騷得黎其實又心思細密,同佢傾計好好feel~
約左係上水m記傾,我同佢都分享返之前既經歷,佢係印度好多驚險同搞笑野, 我地兩個自然傾得大聲左~ 都冇留意則邊有咩人…

肥: (大聲) 嘩,o個到d 曱甴同飛蛾多到瀨屎~ 邊個夜晚開燈死邊個~ d野即刻撲晒去~
我: (大笑) 唔係ma, 有冇咁誇a~
……………隔離d妹妹仔又係到笑…………
妹妹仔: (細細聲仲要dad dad地)哥哥~
我同肥: (靜左) 望一望…
妹妹仔: 哥哥~ 你地頭先話咩瀨屎a??
肥: (正常) d 曱甴同飛蛾多到瀨屎law
妹妹仔: (好奇) 咁你真係瀨屎a? 你有冇瀨屎a?
我同肥: (笑到肚痛…等左一陣)
我同肥: (仲笑ing) 瀨屎只不過係助語詞ga ja..梗係冇瀨la~~哈哈
………
……

就係咁,之後d 妹妹仔就搭訕成功,係咁問我地旅行d野,乜而家d妹妹仔咁主動ge……完來佢地讀風彩中學, 先至升中三…我仲以為佢升中五…哈哈哈

0 Comments:

Post a Comment

<< Home