Called me java

Tuesday, March 08, 2005

8-3-2005

先係呢度同陳嶸嶸講聲生日快樂!!多謝您的教導!! 正如大學教授講的, 時間一久, 我們只會記得上堂時的感覺!

之前個幾星期簡直係軍訓, midterms, A.I. program, assignments一齊黎, wah…唔死得都好犀利…又通頂, 之後又要上堂, 低能…我都唔敢幻想d medic 人點讀, 喪ga!

最勁就係係中間時我仲夠膽去組長camp!! 我之前又冇溫定d科目! 哈哈, 最後成績都唔錯~! Amen!

細個時最camp最like就係裡面係camp度ge 康樂設施, 而家最正一定係吹水吹天光~ o個晚同甘仔, allen 傾計好正! 大家都講左好多野, 仲好多都冇咩人知, 大家唔講唔講原來又咁多野~ 吹到5點, 都天光了! 成晚被風吹到變雪條(當晚低過10度), 傻仔ge 我同allen 仲著短褲, 搞到我同allen 之後要去toilet d 暖風機吹腳…笑死我, 因為暖風機都裝得幾高下

0 Comments:

Post a Comment

<< Home