Called me java

Monday, August 15, 2005

一個人

今日可以自己一個人靜下......好唔慣,可能之前太忙的關係, 日日都好多人係身邊..突然得返自己一個.....個feel好似...........入左密室咁.....靜得可怕...
下午去左同爸爸買電話, 去左上水廣場~ 買左panasonic的sc3,才$1280~算係我的心水吧~ 我一直都係粗用手提就得, 唔知點解我買左之後都冇話特別開心....我痴左ma??
20/8 turnaround又會出show,但大家好似唔係咁夾到時間...........omg....
今晚同時同好多人icq 加msn......有sam, 龜, 四, maggie, cash, james, max 同佩瑩,打到我手抽筋......但希望佢地每人都知道我想說的話la

呢排多左好多感情問題........是我的,是別人的,都有很多.........

0 Comments:

Post a Comment

<< Home