Called me java

Sunday, August 14, 2005

13/8/2005

今日訓左一朝, 超開心~好耐冇試過~之後係到諗我地買咩禮物比黃蜂好呢~?同max 諗左成個星期, 終於諗到買本聖經比佢~~~等我買左本祈禱應許版比佢~~好靚a~

之後即刻返教會la~ 點知比我係第一城見到佢~真係咁岩??? 隨即去左M記同佢傾計加送野比佢~~點知原來佢前兩日買左本............但佢都好開心~因為係我地送, 哈哈~~
5點左右max都黎左, 3 men band, 食cake~ yeah~

夜晚好開心去李老師(小學的老師) home 食飯, 係佢鼓勵我發展數學的! 仲比好多機會我~! 好多謝佢! 今晚傾得好開心, 佢老公都好好傾! 雖然佢地都幾十歲人, 但好有學識! d仔女又高學歷, 自己又學好多野, 玩下結他, 做下義工, 仲返教會, 真係好好既退休生活!

今晚有yan, 琴, manyee 去, 得我一個男仔......話說今日遲到, 佢地等我開飯....去到佢地home 靜晒...個個中要望住我...嚇到我鼻哥o都冇肉.......原來佢地咁岩講緊我, 先至靜晒~咁都好d! 超開心同佢地一齊!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home