Called me java

Saturday, August 27, 2005

即興...星期五

本來今日是休息的, 但...很多事情都從手提電話向我迫過來..
中午十二點多, 志仔打比我話佢今日得閒, 不如返中大做fyp la, 我一口應承, 始終有野做好d~
之後返左中大, 見到藝墟, 又見到好多大o 人係度玩ing, 精力充沛, 我就要做fyp........又見到frank 同henry 係柔道soc 整野...同佢地吹左陣水...哈哈哈
今日做野最有果效~我地架自動平衡車車底出左黎la~yeah!~~~比個5先~
跟住就要諗下今個星期日晚music network 出band 問題, max 唔得閒, ar 龜就ok, james 找不到, 黃蜂? 唔得都會得~ 不過我唔多想呢個係一個show, 出到去唔係玩。我知呢個係黃金機會, 比人知道我地既存在.....但我們是否要磨練好自己先呢? 到時唔驚冇人知la, 係咪?
跟住係745pm既時候比我知道830pm有波踢, gooooood! 我係時候發洩下la~ 搵左好多人, 但得ar sam 一個, 明白ge...咁趕...
有咩比入兩球更好??? 咪係入三球law~ 哈哈哈~今晚帽子戲法~ 好耐都冇試過入咁多波~超開心~

明天有小學同學和中二三同學聚會...兩個overlap左, 兩個都去....推測一個結果.....唔盡興 (唔好a)

0 Comments:

Post a Comment

<< Home