Called me java

Friday, September 02, 2005

告一段落

連日的休息, 今天終於告一段落。八點起身去踢波, 9個人, 4打4 又踢死, 4打5 又唔balance.....踼左四小時, 之後去陪媽咪飲茶, 大概係開學前最後一次吧......一路同媽咪傾我入宿d野...每樣事情都叮囑幾次...係既....我係拉仔....加上之前哥哥同姐姐又未住過.....係會有d唔捨得ga la......不過我都大個仔la......得既....爸爸更是不喜歡我住宿, 係la, 走左冇人聽你講故仔ma.................比我係酒數到見到肥堂, 佢又係同媽咪一齊.......又會咁橋...今日係姐姐生日, 食完野我去買左個蛋糕比佢, 希望佢會食la, 唔會好肥既, kaka~
今晚再出左去教會同一d 出面既人夾band, 我都係第一次識佢地, ar rock, ar 文同thomas.......佢地令我諗起好多野.....當初就好似佢地咁....ar rock好勁, 佢係我同輩之中覺得彈結他最勁o個個, 如果佢既技術係隻牛, 我就係一粒細菌......oh my god....不過佢地成日食煙, 一日一包咁濟....快快戒左佢la...冇益ga, 我地夾左4個hrs band, 七點半去到十一點半...90% 以上係beyond, oh......好支力a................冇力la.....

0 Comments:

Post a Comment

<< Home