Called me java

Wednesday, September 21, 2005

20-9-05

在shaw的每個早上, 我都會好準時7點而唔駛鬧鐘就起到身.....oh....個太陽....日日曬落黎.......之後我就會係床到典黎典去.......今朝maggie佢o day,係第一日返中大校外進修學院, 9點幾打比我問我落唔落火車站去會會佢...@@ .....

上普通話, 好多chem人, 有a錢佢地~ 而我係中就識左好多, 柏佳, sally 佢地~ 而我中同悶人都係chem, 佢係shaw d roomates 又識埋....都有十幾廿個chem人...分分鍾仲多過我自己個系...

今日我一定要表揚下中大同學仔的道德操守, 高尚而自重的品格。我上星期六發現我唔見左張學生證, 今日居然比我去u lib 到問, 有同學仔路不拾遺, 將我張學生證交比u lib d staff, so 我今日有得攞返我張證!! Xxx同學, 多謝晒!!!

Ps 下午行uc梯見到條蛇….
To sam, 而家我上網short short 地, 好多時都會double左….
To 千祁哥, 咁岩a, 我又係4點wor!!! 我坐G8, 中間位, 你坐邊a? 估唔到可以同你一齊睇戲咁開心~
To selina, e….今次唔係我約人….肥堂打黎比我都係8xx pm, missed a chance to chat tim….pity….下次我地會係星期二, 27/9 返心誠~

1 Comments:

  • 星期二返心誠!!我返成日!我都有d想返....

    By Anonymous Anonymous, at 9/22/2005 06:08:00 PM  

Post a Comment

<< Home