Called me java

Sunday, September 11, 2005

10/9/05

由志仔打電話比我o個一刻......今日注定要忙到抽筋...haha......話說佢打比我叫我拎我地fyp d野返去我宿舍, 因為我地用緊的lab是我們之前robot contest時用的, 現在要交給別人, 有第二個用途, 我地呢d 不法居留者....自己遣返la.......當我1230返到中大時.....諗到1300約左西安人拍video.....上唔上去lab 拎野好呢?...因為我今個星期都冇掂過fyp的關係..我都係做返d野好d.....我都係去左賤build拎野....由於d野好重....加上我又帶左d 沙煲硬餐.....雙手漸漸向下沈...就甩....好辛苦去到snack bar, 用左8分鐘極速食飯, 之後就諗返唔返宿好....因為d野好大負擔.....打電話比frank, 原來佢地冇咁早出黎....都好d...之後入宿放低d重擔。
換返件戲服(dream makers shirt), 就同raymond出左去拍video....呢個時候已經係14xx...呢個時候又諗到我約左worhsip team 1600係教會練歌, 應該要1500係中大走, 眼見時間不多, 我就好心急咁拍晒我d鏡頭, 拍埋大合照a, 仲有last 幾個shots, ok! 不過遲左30mins.....無所謂la, 今日比我見到偉哥們英勇橫過風火台, 就連去左intern既 sylvia 都黎左, 當然仲有frank, 長坤, 馬仔, 柏佳, 千祈, soso, 同另外三個主角kaye, henry 同a 文la, 嗯嗯, 抵返la!
返到去教會, 之前o個堂jospeh 講道, 太精彩, 講耐左, 我返到去都未有得我練歌住, 好事ma??? 到左1630, 有30mins 比我練…我都好耐冇試過練咁少就上台, 仲要有首之前有練過…感謝主, 都ok a! 第二堂崇拜都係jospeh 講道, 好鬼精彩! 岩晒大專生聽, 各位同學仔, 有興趣可以過黎一齊聽~ thomas 好好仔, 雖然今年hk u畢業, 但都返黎我地呢邊, 都係第二次, 但都好passion咁! 希望o個本馬丁路得金岩你口味la!
到左夜晚去左慧敏屋企開d-pat, yeah, 有蛋糕食~ 預祝money生日快樂~! 一日忙碌過後, 返到home, 幫哥哥整埋pc先…訓lu……喉嚨發炎…er……要休息la

0 Comments:

Post a Comment

<< Home