Called me java

Friday, September 09, 2005

返屋企

今朝一早約左raymond, henry 佢地拍video......早左起身, 有d頭暈tim......開msn, 志仔又話我唔做fyp了....好忙a...仲好攰tim...我下星期會做ga la....好趕咁拍完video之後就去assembly, 比我係o個到撞到悶人~ 真開心, 開學可以黎個中同聚~ 完左之後同a sam 去na can 食過燒味飯, 飲過3蚊杯的紅豆冰, 仲返宿訓左9個字午睡~~正! hea 左陣...諗住走人返home, 落到去校巴站.......見住架車岩岩開走.......嗚....比多3秒我, 下次一定追到你.....就係呢3秒要我再等30mins......真係返宿彈返陣結他都仲得.....

返到屋企, 都係要我煮飯, 涼衫咁.....不過見下家人都好ge, 起碼有湯飲先~

跟住今晚係icq同d 中二三同學仔傾返計, 成八年冇見... 同何寶儀, 鄧慧欣佢地傾左好耐.....原來bowie佢都做左幼稚園老師~ 同money 同mango 一樣~ 仲要係華明教tim......好正a, 如果我到時都係住附近做野就好lu!

陳wingwing 又想搞大獲野.....好事黎既, 又可以同中二三同學見下咁~

0 Comments:

Post a Comment

<< Home