Called me java

Friday, September 09, 2005

xianian

今朝早去左煲面食, 開熱水, 放麵, 之後開爐...點知...我個煲太厚....加唔到熱, 變左"6"出前一丁面食...er....好唔好味呢......er.....我都係第一次......上左上午的堂就去左cc印一陣補習d野, 仲係cc拉訓左陣覺tim, 爽a~ 而我係coffee con 食tea 既時候比我撞倒ryan, 勁耐冇見~ 下次佢出黎食tea先得。去左中就的分享會, 10mins 就走人, 有d唔好意思tim...趕去補習~去沙田圍, 軒仔o個到補, 佢開門o個陣有隻狗撲出黎, 有d驚嚇......補完之後就返左中大join 返xianian 佢地開會, 中間有排戲時間, 笑到look地, wakaka, 大家都好投入!~ 今個星期勁見你地, yes~好開心見到大家, 我都好enjoy o個段時間~

2 Comments:

Post a Comment

<< Home