Called me java

Tuesday, October 11, 2005

番茄

朝早出去長沙灣交grant loan form, 之前上網見佢lunch time係1300-1400, 眼見我出門口都1205, 搭火車中途諗過不如返中大la, 遲d先交都冇問題, 但最尾我都出左去, 因為我係可能趕到的。去到岩岩好...........關門........算la, 又唔係等唔起...之後去左西九龍中心食lunch, 自己一個, 好悠閒, 好耐都冇試過食得咁慢, 個番茄好好味, 推薦大家去大x活食原隻番茄餐~~ 可能就係悠閒過頭, 搭地鐵搭左返方向.........low b...sign....返到cu, 上lecture都已經遲大到了...

係搭火車中途, 睇有線新聞, 我見到我個小學同學(啊琪) 做緊訪問, 佢跳舞跳得好勁, 真犀利~ 果然行行出狀元, 見到佢咁, 都唔知下左幾多苦功, 我都要努力d!!

上晒堂之後同sam 去u gym 做 gym, gd! 返宿後幫a琴佢放好張 yoga "gin"就一齊返上水, 中間傾計係咁傾野食, 好輕鬆&relax, 之前諗住係火車到一齊睇返個訪問, 但傾到唔記得左.....我而家好想食碗仔翅~

2 Comments:

  • Java
    i suggest you to change a blog lei
    It takes so long to load the comment page a -_-"

    huhuhuh!

    i am so busy to read you guys diaries a...but i will keep on la,hahaha, even not so frequent@v@

    By Anonymous Anonymous, at 10/12/2005 02:44:00 AM  

  • soso: 你既聲音我已經聽到~

    By Blogger Java_Dawn, at 10/14/2005 12:18:00 AM  

Post a Comment

<< Home