Called me java

Sunday, October 09, 2005

做野

記得初中時可以自由自在地打電腦遊戲, 吃吃零食, 薯片, 朱古力, 芝士圈……

今早去了補習, billy 佢係我補習期間收到他朋友急call, 開了online game 幫佢個frd手, 咁都得!?!?! 我諗左陣, 要唔要鬧佢呢…最後…都係冇…我想比佢有個咁ge回憶la…我仲同佢吹水, 傾online game, 我知補習唔應該咁做, 但我就係唔想比d rules限死……唔知…佢等時….會話 “我o個時補習, 開online game 打都得, 個ar sir 仲同我吹水tim, 都不知幾開心” or “我o個時補習, 開online game 打都得, 個ar sir 好頹, side 錢”

…哈哈, 點都好, 就係咁

0 Comments:

Post a Comment

<< Home